V kolikor smo že opravili domačo nalogo in »prečesali« trg ponudnikov vgradnih omar, smo zagotovo prišli do ugotovitve, da takšne vgradne omare lahko dobimo pravzaprav na vsakem koraku. Bolj kot se »vkopljemo« v sam trg ponudnikov vgradnih omar bolj nam bo postalo jasno, da je le teh na slovenskem trgu nešteto. To gre šteti za prvi in velik plus, saj s pravilno izbiro ponudnika, tako izdelovalca kot prodajalca in svetovalca, lahko samo pridobimo. A pozor, poudarek je na besedi pravilno izbiro. Če namreč »domače naloge« ne opravimo detajlno in celovito, se nam ob tej poplavi ponudnikov lahko pripeti, da bomo izbrali nekoga, ki je v tem poslu šele začetnik, ali morda zgolj samo poskuševalec (če se bo kaj prodalo, bo dobro, če ne pa tudi ne). Takšnega pa si za vgradne omare, ki bodo navsezadnje del našega vsakdana, življenja in uporabnosti, resnici na ljubo ne želimo.
Na kaj torej moramo biti pozorni, ko izbiramo ponudnika? Zagotovo je v prvi vrsti v želji to, da bi dobili strokovnjaka in izkušenega svetovalca. Če upoštevamo že samo to, lahko že v štartu prihranimo ogromno časa in tudi kasneje ni nujno, da bomo posegli po napačnih proizvajalcih. Ni namreč vseeno, če nam glede vgradnih omar (kjer pravzaprav gre za pohištvo izdelano do milimetra natančno) svetuje in priporoča človek, ki je v tem poslu šele dva tedna. Drugače je, če nasvete deli na primer strokovnjak, ki je na trgu 20 ali več let. Se pravi, prva reč je strokovnost in tradicija. Nič ne bo narobe, če pri tem povprašamo o dosedanjih izkušnjah in referencah; ponosni in tisti, ki so na tem trgu dalj časa, bodo le te z veseljem in ponosom tudi pokazali in priporočili.
Naslednji faktor pri izbiri ponudnika vgradne omare je svetovanje. Ne kakršnokoli svetovanje, ampak strokovnost in znanje. Spet, več kot očitno je, da je takšno svetovanje lahko le od nekoga, ki ima izkušnje. Ki se je z vašim primerom (ali vsaj podobnim) že srečal in, ki mu ni težko predlagati podobne ali smotrnejše ter optimalnejše rešitve za vaš prostor, četudi bi tako lahko šlo na račun nekoliko nižje končne cene in morebitno tudi njegovega nižjega zaslužka. Izkušenim in strokovnim svetovalcem je v prvi vrsti kristalno jasno, da je na prvem mestu vaša potreba in zadovoljitev vaših želja. Šele nato prodaja. Mlajši, neučakani, ambiciozni in »preveč zagreti« vam najprej prodajajo in šele nato svetujejo.
Nič ne bo narobe, če si za načrtovanje in nakup svoje vgradne omare vzamete nekoliko več časa. In ne samo vi. Isto naj naredi tudi svetovalec. Drugače je, če vam nekdo pripravlja ponudba zgolj zato, ker jo »mora«, ali pa si nekdo vzame čas, je morda celo pripravljen »brezplačno« priti v vaše stanovanje, narediti izmero, prinesti s seboj vzorce, kataloge, materiale in barve ter se z vami pogovoriti. Da pa bi že pri izbiri svetovalca prihranili nekaj časa, kar pogumno »pobarajte« sogovornike o tem ali so pripravljeni priti si ogledati vaš prostor in opraviti izmero. In ne pozabite vprašati ali vas slednje kaj stane. O trudu svetovalcev za svoje stranke namreč mnogo že pove samo to, ali se je nekdo pripravljen z vami dobiti in pogovoriti (in vam to računa) ali pač to vzame kot sestavni del svojega posla. Šele tak lahko sebe v popolnosti imenuje za svetovalca. Vse ostalo je kar se tega tiče, računica. »Prefrigani« svetovalci različnih družb in podjetij si namreč že vnaprej želijo ustvariti sliko kjer se obeta potencialna prodaja in zaslužek (in kamor bi naj bilo vredno iti), napram tistim, ki jim samo »jemljemo čas.« In seveda do teh gredo ali pod pogojem plačila ali pa le v kolikor jim to dopušča čas. Sicer logično iz njihovih oči, a ne iz naših. Saj v tem koraku ne iščemo prodajalca, ampak svetovalca. Ko bomo enkrat pri prodaji, bo zgodba morda nekoliko drugačna.